Sociálne siete

Katalóg na stiahnutie

Aktuálne akciové ponuky

Zoznam hradených pomôcok

Kontaktujte nás

FAQ

Informácie o spôsobe doručenia

Výdajňa zdravotníckych pomôcok REHA


Ostatné

Zákaznícky servis

O nás

Zásady ochrany osobných údajov

Obchodné podmienky

Informácie

Content by Marek Papp on DELL PC, Website Design by Serif Templates © All Rights Reserved

In loving memory of Mária Pappová

Poradíte mi pri výbere vozíka?

Veľmi radi. Naši pracovníci sú odborne zaškolení u výrobcov, zároveň Vám ponúkame naše takmer 20 ročné skúsenosti v tejto oblasti. Naši odborní pracovníci z odboru strojárstva Vám poradia v možnostiach nastavenia pomôcok.

Môžem si vozík pozrieť skôr ako si ho objednám?

Samozrejme je to možné. Máme 11 mechanických, 5 elektrických vozíkov ako aj iné pomôcky určené na predvedenie a vyskúšanie zákazníkmi.

Môžem si vozík nezáväzne vyskúšať aj doma?

Áno, môžete. Radi Vás privítame v priestoroch našej spoločnosti ale zároveň Vám ponúkame bezplatné nezáväzné vyskúšanie pomôcok v domácom prostredí klienta, a to už od roku 1994.

Ako sa objednávajú mechanické vozíky?

Predpokladáme, že sa pýtate na vozíky vyššej kategórie, pretože základné vozíky sa nedajú prispôsobiť ani prestaviť—mení sa len šírka sedu vozíka. Vozíky vyššej kategórie sú individuálne prestaviteľné pre Vaše potreby. Preto existuje ku každému vozíku niekoľkostranový objednávací protokol. Vozík je následne objednaný u výrobcu na meno klienta ako jedinečný kus.

Zabezpečujete aj servis?

Od vzniku našej spoločnosti zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis. K dispozícii sú Vám naši odborní pracovníci.

Aké diely používate pri servise?

Pri opravách používame výlučne nové, originálne diely daného výrobcu.

Musím prísť na opravu do Vašej predajne?

Nie, nie je to potrebné. Naši servisní pracovníci sú v prípade potreby k dispozícii našim zákazníkom na celom území Slovenska. Sú vybavení náradím potrebným k oprave Vašej pomôcky. Ak sa jedná o komplikovanejšiu opravu, náš pracovník privezie pomôcku k oprave do priestorov našej spoločnosti, kde sa vykoná potrebný servis.

Aké postele dodávate?

Jedná sa o postele popredného výrobcu európskeho formátu, nemeckej spoločnosti Burmeier, ktorá je členom skupiny Joh. Stiegelmeyer & Co. História skupiny Stiegelmeyer začala v roku 1900 v malej dielni v Herforde. Dnes je skupina samozrejme stále vo vlastníctve rodiny a kombinuje tradičné hodnoty zdravo rastúceho rodinného podniku s modernou štíhlou podnikovou štruktúrou. Firma je dostatočne malá na to, aby rýchlo reagovala na neustále meniace sa požiadavky, no zároveň dostatočne veľká na to, aby bola medzinárodne konkurencieschopná.

Aký majú Vaše postele rošt?

Pri základných posteliach sa používa drevený rošt z predpätých lamiel. Bezpečnostná nosnosť postele s takýmto roštom je 185kg. Výhody tohto roštu sú neprehliadnuteľné, nakoľko sa prispôsobujú ležiacej postave a tým znižujú tvorbu tlakových oblastí. Tie priamo súvisia so vznikom preležanín - dekubitov. Pri použití dreveného roštu je nižšie riziko vzniku dekubitov. Zároveň nie je nevyhnutné použitie špeciálneho matracu, postačuje štandardný matrac - pretože lamelový rošt je mäkký.

Aký rošt je lepší pre pacienta?

Drevené lamelové rošty sú pre pacientov pohodlnejšie. Hlavne starší a chorí pacienti sú citlivejší na vznik tlakových oblastí. Preto sa pri použití oceľového roštu často sťažujú na to, že ich posteľ tlačí a majú nekľudný spánok. Ak sa táto situácia nerieši, môže viesť až ku vzniku dekubitov.

Ako dezinfikovať drevený lamelový rošt?

Ak je posteľ používaná len jedným pacientom bežným spôsobom, nie je potrebné posteľ dezinfikovať. Ak si to však zdravotný stav pacienta alebo nariadenia ošetrujúceho lekára vyžaduje, je možné celú posteľ dezinfikovať utieraním. Postup dezinfekcie je rovnaký pri použití kovového i dreveného roštu.

Je možné uzamknúť polohovanie postele?

Samozrejme. V prípade potreby je možné uzamknúť polohovanie postele pomocou ovládača a tým zabrániť nechcenej zmene polohy pacienta.

Prečo neponúkate predaj cez internet?

V spoločnosti REHA Slovakia, s.r.o. zastávame názor, že predaj pomôcok je špecifická oblasť, v ktorej je najdôležitejšie to, aby zákazníkovi pomôcka maximálne vyhovovala. K tomu je potrebný osobný kontakt a našim zákazníkom preto nielen poradíme pri výbere vhodnej pomôcky, ale im aj umožníme pomôcku si pozrieť, prípadne si ju aj zadarmo vyskúšať.

FAQ - Často kladené otázky

Vážení zákazníci, na tomto mieste nájdete opovede na Vami často kladené otázky. V prípade, že máte na nás ďalšie otázky alebo Vás dostatočne neuspokojila naša odpoveď, neváhajte a kontaktujte nás. Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie!